Efter regn kommer solsken... Eller?

Nä den här gången kom det regn efter solskenet ist. Känns oerhört märkligt att ta på sig sin tjocka jacka nu igen... Fast känner jag mig själv så kommer jag helt enkelt vägra det och fortsätta gå runt i min tunna sommarjacka och ignorera de häftiga förkylningar jag sedan drabbas av.

Måste bara säga att min katt Morris e sjukt korkad!
Har en TV-möbel med ganska djupa fack för DVD-spelare och liknande. Morris brukade alltid krypa in där när han var liten. Vad han inte förstått är att han har växt... Men Emil kommer in där. Och då vill ju också Morris in där... Så klart... Så jag e faktiskt livrädd för att Morris ska fastna där... Men ja då får han skylla sig själv!

Ja idag ska man iväg med Sandra och käka någon god lunch någonstans. Frågan är bara var... Men det ger sig säkerligen :) Picknik är nog inte aktuellt idag va?

Men de e något jag längtar efter. Tänk att packa en picknikkorg med massa godsaker och en god flaska vin. Vandra ner till gröningen och bara vara helt enkelt :) De får vi göra till sommaren tjejer!

Nä nu ska jag städa undan här och fortsätta jaga fröken Johansson som vägrar förstå hur man svarar när jag ringer ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra!

detta vädret e ju himskt. man blir ju nästan ledsen:P. jag ser glatt tillbaka på vår sköna varma kväll på hamnpaviljongen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback