I'm not alone anymore

Nu har mamma och pappa kommit hem. Blandade känslor kan jag säga... Skönt att ha lite sällsap i de här stora huset men samtidigt så upskattas de ju sådär lagom mkt när mamma kommer inklampade på ens lediga dag och påpekar att man inte kan ligga hela dagen och bla bla lba...
Fan va skönt de hade varit att ha något eget sådana gånger!!

Ja vad har annars hänt... Ja jag hämtade ju dem igår då ju. Var i sjukt god tid så jag underhöll mig med att läsa lite tidingar, skicka en drös sms och sedan käka middag på 7-eleven som bestod av en korv med bröd och en pucko...
Ja det var ju mer än mamma och pappa som kom med flyget. En flaska kaluha, en malibu pinapple, en bacardi razz och en bacardi apple! MUMS! Och så nya högtalare till min Ipod. Ska försöka undvika att spränga dessa.
De goa e att de funkar så att de e som typ en liten väska man lägger mp3-spelaren i. Så den e perfekt på stranden o så för de kommer inte in sand och vatten och skit :D

Ja måndagkvällen var oerhört mysig får jag säga. Gick med Löfvall i stan och i Norra hamnen. Åt glass och gick sen till Waynes och åt en panini. Inte fel alls men salladen var rätt sunkig....
Ser fram emot fler kvällspromenader i sommar :)

Nä om man skulle ta och göra något vettigt. Annars gnäller väll mamma över det också! :P
Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback