Bäst just nu

Bästa möblen i lägenheten - sängen
Bästa grannen - definitivt bruden på tredje våningen som lånar ut duschen o bjuder på frukost
Bästa veckodagen - hum blir nog torsdagen denna veckan dvs. imorgon
Bästa låten just nu - utan tvekan You and me song med The Wannadies! Som jag letade men det var helt klart värt det!
Bästa nätshoppingen - stayhard är en favorit
Bästa insikten - om det inte finns några vettiga killar så kan jag ju alltid bli nunna. Nunnor har ju det rätt slappt.
Bästa vardagssysslan - dammsuga. Min dammsugare är så grym att jag bara behöver stöta till knappen så sugs hela rummets damm in i den...
Bästa rengöringsmedlet - Vanish is da shit!
Bästa familjen - familjen Hansson! Mina kära föräldrar är ena pärlor dem! :)
Bästa svärfarn - Bernt Johansson såklart! :P Trotts att du kallar mig "Babe"... Det vet jag inte riktigt hur jag ska tolka än...
Bästa glassmaken - saffran på jobb och punch-russin hemma
Bästa plagget - mjukisbyxor i caprimodell hemma och jeans ute
Bästa köpet denna veckan - strykbrädan mamma köpte till mig
Bästa fyndet denna veckan - värmeljushållarna från IKEA (4 st för 9 kr)
Bästa krukväxten - garderobsblommor. Mamma sa att dem typ inte går att ta död på så jag ska köpa en drös sådana
Bästa tidningen - Elle mat & vin. En tidning som funnits i över 10 år men alltid hållt samma standard och även om du bläddrar i en tidning från 1997 så känns den aktuell
Bästa bloggen - www.sandrainthecity.blogg.se
Bästa mobilen just nu - min nya Sony Ericsson S500i gör mig verkligen lycklig :)
Bästa händelsen just nu - JAG SKA SOVA NU! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm...har du fårgat innehavaren av den här bloggen om du får göra reklam för henne ;) hahaha! puss gumman

Postat av: Tobbe

Stayhard - låter som en sida för manligpotens hjälp eller porrsida. Inte som en klädshop på nätet

2007-08-24 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback