I give up

Börjar tro att jag aldrig kommer få sätta min fot i lägenheten. Blev lovad att flytta in där i helgen som gick men ja det gick ju sådär som ni vet.. Sen så upptäckte vi att hantverkarna hade slarvat på en del ställen så de ska dem komma och åtgärda idag. Alltså kan jag inte börja bära in lådor idag som jag hade tänkt från början! Ahh ut från mitt hus :P
Men ja på lördag ska den städas sen så. Och enligt Peter så kommer min soffa i nästa vecka. Hoppas jag också...
Kommer bli en väldigt spartansk inredning till att börja med... Men ja ett steg i taget.

Var på mission med Sandra idag. Och ja det gick bra... Gårdagens mission gick också bra trotts att jag kläckte ur mig kommentaren "det är en klassiker" vid ett mindre bra tillfälle.... Aj då... Oj då.... Men ja vi skrattade rätt så ordentligt åt det i gengäld :)
Och dagens kommentar idag var "Ehm jag kan inte jag ska ehm.... till påarp och lämna Sandra...ehm..."

Nä tänkte ta en powernap nu. Fick ju inte mkt sömn i natt med tanke på att jag såg klart en film och inte kom i säng förräns vid ett och sen var de upp o hoppa vid åtta när sandra kom hem.

Mötte mamma i lägenheten när vi kom hem. Sa att jag och Sandra skulle gå upp till oss... Men de e ju typ vi som bor där och inte hon.... Vi e sambos.... Vi har ju samma adress och umgås konstant.... Mamma skrattade lite och sa "du e ju min svärdotter :)"
Nä dax att nanna! Puss

Kommentarer
Postat av: En klassiker

Nu får de va slut med såna mission på ett tag, tack! Nästa mission är Evas svampsoppa...Mums! Puss ;)

Postat av: Tobbe

Hur ofta har du - en klassiker?

2007-08-05 @ 06:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback