Jaaa jag vet... Shame on me!

Ja jag har varit riktigt sjukt kass på att uppdatera här! Shame on me! Men det är inte bara mitt fel faktiskt!
Det är lite mystiskt med nätverket också... Jag snyltar ju på Sandras uppkoppling på 3:e våningen och det fungerar ibland... Som nu t.ex... Så ibland har jag en hastighet på 54 MG/sek och ibland 5 MG/sek?!?!?! Måttligt nöjd med det sistnämnda....

Har ju haft fullt upp med lägenheten... Men jo det börjar arta sig nu. Visst lyser gardinerna med sin frånvaro men madresserna befinner sig i en sängram och inte på golvet längre och soffan kom i onsdags. I love by the way.
Och igår fick man till och med lampor i hallen! Kändes en aning sjukt faktiskt. Vadå ska jag inte behöva stappla in i mörkret, snubbla över skorna för att nå sovrummet och fumla längs den högra väggen och sen svära över att jag aldrig lär mig att knappen är på den vänstra???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback