Köpenhamn

Idag har jag och mamma strosat runt i en av världens underbaraste städer. Blev en hel del julshopping. Älskar att gå i Köpenhamn i december när det är pyntat överallt.
Fick i uppdrag av Sandra igår att studera utbudet i DK. Vi konstaterade nämnligen att det finns typ inga snygga danska killar. Och om dem sen öppnar munnen så blir dem automatiskt fula....
O ja jag studerade länge och väl idag. Vi snackar drygt fem timmars vistelse på bortaplan! Och resultatet?
TVÅ! Jag såg TVÅ snygga killar i Köpenhamn på FEM timmar!! Och då snackar vi inte drop dead utan typ 7:or! Och hade dem sen pratat hade dem nog hamnat på en svag 4:a....
Riktigt dåligt....
Ja jag har iaf köpt julpynt för typ hela min lön nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback