"Mina ord" på min mobil

Upptäckte en smått underhållande sak när jag satt på tåget. Hittade listan över orden jag lagt in på min mobil... Listan såg ut som sådan:

Babe bakis äcklig balsamico bankar Bårslöv barrunda bartendern catering besiktigats bettnér Chilla biktat bitch Aiya bjäregatan blogg Blogg blondinen Bonasera coop botad branchen Creepy äppelpaj åstorp bultande Awww darling Dessi Filéad diskare flaskan Flåt förrätter frallor Fuck fuck dull handtag hångla hamra happend garvar havtornssorbet Hehe geggat helpanna gilmore glögg Iofs hostat Gött gött ip grinig ipod gucci Gudinnan guldig gurka jc lackstring Jadå känseln karate Japp kärring laptop jävel jävla jävlar ledig kelen Less kexet limbo Living klantarsle lobster Löfvall kokos korkar Köttgryta kramas krapperup kuk lyrics macka mange nannat Napa neurologiskt Nicco minglat Mkt mobilen omdömes nöjesnytt mongolidpackad mousserande muffins Mumsar packad packar raffe scharlottenlök rakad sällskapssjuk salsa panodil scream papi rätters sexig sifonen shit silar singstar pingvin shot shrek skabb Skalar slappar sleten skit skiten plupparna sneade snear sofiero solstråle rosé sötaste router snygging pratglad promenix stakar steve stumpan väla tampong vasken tassade tight tilde timmars Tjena ulkande Tobbe tofflor tool topless Usch trappen uppkrupen två utposten walles wish why you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback