Morgonstund smakar inte alls bra idag

Sov mellan typ 04.30 och 09.30 idag.... Inte mkt att hänga i granen det inte... Mår lite sisådär. Har lärt känna min kropp och vet att jag kommer må desto sämre framåt kvällen då spriten inte synts till på en 12 timmar typ. Då kommer min bakfylla och det varierar hur pass snäll den är...
Idag tror jag dock att det kommer vara hanterbart. Blev inte så fruktansvärt mkt dricka igår. Men fan va vi hade roligt :)
Jag och Emelie jobbade först panna. Sen begav vi oss till Tempel. Madame hade ju lyckats glömma både biljetten och sitt id.... Dock fick vi en biljett utanför och hennes gamla legg fungerade för att vakten kände sig snäll :)
Sen drack vi glögg och åt pepparkakor. Galet att göra när man är ute och festar men det funkade riktigt bra faktiskt...
Sen lite drinkar och en del dansande. Emelie önskade musik utan att lyckas. Tack gode gud för det!
Träffade Viktor som självklart kallade mig "Kapten" hela tiden :) Snackade lite Lerniaminnen och han sa att det alltid var jag som bestämde och att jag var bra på det :) (Därav smeknamnet som han alltid använt).
Emelie påpekade nog 30 ggr att vi var tvugna att sticka till jobb idag och äta skomakarlåda. Tror faktiskt att hon berättade för alla på Tempel vad vi hade till dagens idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback