Morrning

Igår myste jag med Sandra i soffan. Köpte souvlaki från grekerna borta vid södra stenbocksgatan. Långsamma och helt galna när det gäller julpynt men gott käk.
Sen såg vi lite Ugly Betty och Desperate Housewifes.
Snackade en massa skit och jag fick höra en del saker som värmde. Till exemepel att ingen kommer känna dig så som jag gör :) Hade ljugit om jag sa att det inte fastnade och fick mitt ego att bli en aning större :P

Var på Oj! också igår och handlade med Sandra.  Sjukt trist att handla själv ju så lite sällskap gjorde susen för mitt kylskåp. Blev lite risgrynsgröt (även om jag egentligen tycker att man ska göra egen vilket jag inte pallar), ägg, och en HALV liter mjölk! Dem mjölkförpackningarna är som gjorda för mig och Sandra! Längre hållbarhet och framför alt liten förpackning. Smidigt iom att vi bara har lite mjölk i kaffet.

Nu har precis min fastighetsskötare varit här och fixat mitt element i sovrummet och min toalett som tydligen var trasig...
Pappa upptäckte det i måndags när han var här och skruvade upp gardiner... Hur sjutton ska jag veta hur toaletten ska vara ansluten till väggen????
Funderar på att äta lite risgrynsgröt till frukost... Inte ofta jag äter frukost faktiskt. Just därför som mitt kylskåp är så tomt. Dock fylldes det på lite när mamma lämnade ett paket skinka här i lördags :)

Har förresten hittat en klänning på Asos. Hade varit sjukt snygg på mig ;)
Dock får den nog vänta nån månad...
image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback