Vad hände?

Nä jag lovar jag har inte dött! Även om de känts så ett par gånger denna veckan men de beror endast på den dunderförkylning som drabbat mig. Och som tydligen blivit väldigt fäst vid mig och därför inte vill överge mig...

Ja de har ju då hänt en hel del de nya året.

Har blivit singel. Jag och Tobbe beslutade oss över att gå skilda vägar av diverse anledningar. Och detta trivs jag med och tycker att det var bäst så.

Detta bidrog också till att jag då tvingades flytta hem till mamma och pappa igen. Ni vet plugga blir man ju inte rik på direkt...

Kommunikationerna här på landet e ju sisådär så jag har fått låna pappas bil. Och ja de kan jag väll leva med :) Så den glider jag runt med i stan. Me like!

Har börjat ta itu med träningen ordentligt och har kommit i form nu inför sommaren. De trista e bara att alla mina jeans är för stora och de e ju inte direkt gratis... Men jaja de ger väll sig.

Ja annars då.... Tja.... Trivs med livet. Sippar kaffe på waynes om dagarna och starkare grejjer på kvällarna... Har väll festat mer nu som singel. Blir ju lätt så. Har insett att jag tål betydligt mer än jag kunde ana.... Vilket iofs ofta blir en rätt dyr historia.... Men jaja bättre på det hållet kan jag ändå tycka :)

Nä ni får ha de så bra mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra!

ne men vad kul, :) hej ewa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback