God Natt!

Har precis pratat med Sandra "Pärlan" Johansson. alltid lika trevligt att prata med henne när man jobbat kväll o är påväg hem. Då sitter hon för det mesta i receptionen på Grand och rullar tummarna. Eller går hon på jakt efter räkmackor....

Ja dagen började väll en sisådär men framåt kvällen började mitt temperament lägga sig och till sist hamnade vi på neutralt läge. Gött. Det behövdes kan jag säga.

Ja jag kan väll bara säga som så att det är dax för mig att sova. Ska väll filosofera lite först innan ögonlocken faller på plats. Där finns ju lite som susar runder vare sig man vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha gumman, du är rolig du :) Glad att mina musketörer är normala igen iaf :P Önskar att jag kunde sova nu jag med...sjuuukt jävla mongotrött! men men...Hoppas du sover gott iaf! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback