Hej! Tack för en trevlig natt!

Fick precis ett sms: "Hej tack för en trevlig natt".
Första reaktionen är "va? va hände i helgen???". Även om jag är fullt medveten om varenda minut som tickat dem senaste dagarna så var detta reaktionen....
Efter att två sekunder senare konstaterat att detta sms inte kan ha varit menat till mig.
In på hitta.se, en underbar site by the way, och konstaterat att killen som skickat var Leif från Göteborg.
Skrev ett svar faktiskt. Tyckte lite synd om honom med tanke på att tjejen (eller killen?) han tillbringade natten med troligtvis gett honom fel nummer... Hon kanske inte hade en lika trevlig natt... Eller ja hon/han.....
Mitt svar blev: Ehm måste tyvärr meddela att det här numret inte tillhör den du hoppats på. Men kul för dig att du hade en trevlig natt. /En helsingborgare.
Min tanke var lite: "You hang in there Leif!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback