I natt i natt e det du e det jag

Den här natten har jag spenderat i Lund :) I fas 1 lämnades ett kort i Sandras brevinkast där det stod hur glad hon gör mig men även:
"I natt i natt e det du e det jag. Har den låten på huvudet!" :) Vad hon dock inte anade var att det var en hint om vad som väntade.

Efter jobb igår påbörjades fas 2 i "göra-sandra-glad-projektet". Så jag satte mig i bilen och sängde höger ist för vänster som jag brukar. Ringde Sandra för lägesrapport innan jag anlände. Kaos.... Hum tror hon behöver mig lite extra mkt i natt....

"Då är du snart hemma nu då?"
"Nä"
"Var e du då???"
"I Landskrona"
"Va????"

Hon blev iaf riktigt glad och inte minst överraskad när en smått övertrött Eva satte sin fot på Grand :)

Lite praktik och tittande. Jag tyckte att jag skulle ha en "ny på jobbet"-skylt men det tyckte inte Sandra behövdes. Men jag är ju ny på hennes jobb?

Blev en tre timmar lång powernap. Eller en helt normal sömn enligt Sandra-modellen.

Åt grisini. Och körbärstomater på kvist vilket tydligen var riktigt roligt. Var sugen på BK men nix vi bommar för kvällen för vi pallar inte ha öppet till 04.00 som det står på dörren. Så när jag kom dit vid 02.00 så var där låst och bäckmörkt. Psykbryt....

Jaja 169:an is da shit! O snart slutar fröken Johansson och vi ska bege oss mot norr och som vanligt dela säng och hålla handen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag säger bara naw :). Tror jag har sagt det här förut, men du är bäst gumman! På riktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback