Meningen med en powernap

Meningen med att ta en powernap är inte att sova en timme. Brukar väll ligga runt en kvart-tjugo minuter för att man ska få optimal energikick. Mer än så sägs bara göra en tröttare.
I min värld är detta hokuspokus. Less is NOT more. Så efter att sovit en halvtimme (faktiskt ställt larm och allt) vaknar jag minst lika bitter som när jag somnade. Fuck this world och ställer om klockan en halvtimme till.
Vaknade du och är inte bara bitter utan får också lite ångest över att jag ska vara i stan om tre timmar och innan dess har jag mongolidmkt att göra.

* Till exempel bor jag i ett hav av flyttkartonger med ett stänk av hawaiiaccosearer... Skumt men sant....
* Havet tar plats och behöver redas upp lite
* Tvättkorgen flyter inte iväg i havet på grund av sin tyngd.... Tyngden på mina axlar att ta itu med den sänker mig också....
* Jag pallade inte plattånga håret imorse när jag gick upp utan ryckte åt mig min Ed Hardy som ställer upp i alla väder. Dock ska jag ut ikväll och måste göra vid håret. Det ser ut som någon ond människa kört runt med en elvisp. Jag pallar inte det heller.
* Jag har en massa jag borde göra men min självdiciplin leker kurragömma med mig så jag pallar inte och sätter mig här ist. Ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback