Underbara utgångar!

Torsdags! Sjukt bra! Började på Sofiero och såg Timbuktu, Sahara Hotnights och The Ark. Eller ja såg och såg. Vi satt på en filt och myste, drack vin och lyssnade. Snackade skit om allt o alla med Micke, blev nedbrottad av både Sandra och Mattias... hum....
Sen tog jag, Sandra o Malin en taxi till Oz Emellan. Satte oss och tog vars en Irish Coffee och jag kom på att jag gillar ju inte ens de? Men ja beställde dem i rena farten.
Satt och snackade en massa och mina kollegor underhöll oss. Speciellt en av dem ;) Alla såg "det"....
Stack bort till Cardan och kom in vid ett kanske.... Rätt så tomt och när killen i garderoben sa "Men de kommer folk hela tiden" var mitt svar "Yeah right!".
En timme senare var stället packat med folk! Har nog aldrig haft så sjuuuukt roligt en kväll. Vi stod och hoppade mitt på dansgolvet med ett gäng värmlänningar ;) Precis så som vi hatar när alla gör... Haha...
Sandra klämde en kebab innan vi skulle hem och Malin blev hembjuden till mer än en..... hum.... Utanför porten fick Sandra en chock... Har aldrig sett ditt ansikte så vitt gumman....
När vi kom hem la jag o Sandra oss på golvet i vardagsrummet (ja rakt på golvet sådär bara) och biktade oss.
Det var en bra känsla. Sen la vi oss på sängen o fortsatte där en stund. För att sedan krypa ner under täcket och hålla varandra i handen o somna.

Fredag... Smått bakis, mensvärk, växtvärk plus att jag kommit till insikt under bikten. Sjukt jobbigt.... Men det var bara att palla sig till jobb... Shoppade lite grejer till lägenheten innan jobb.

Sen var det lördag. Fick reda på att jag inte skulle jobba så jag övertalade Sandra med vänner att skita i Ven och gå ut med mig ist. Så så blev det.
På hamnpaviljongen kom Sandra till insikt. Eller ja hon hade nog gjort det tidigare också men då blev det extra tydligt. Lilla gumman varför har du ett stort leende på läpparna så fort han är i närheten? ;)
Så jag bad om att få berätta för honom hur det låg till. Och det var riktigt roligt :)
Massa dans, dörrar i huvudet på folk och mitt linne som skulle börja skrika om det blåste minsta lilla...
Fan va underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw...Ni är verkligen mina älsklingar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback