Jaha är det lördag idag?

I och med alla dessa studenter och ungdomar (får jag lov att använda det ordet utan att känna mig gammal?) som festat hela veckan har jag tappat kollen på vad det är för dagar... Jag har bara flutit med och jobbat varje dag sen i tisdags... Även den där röda dagen ni vet. Och även idag. Kom precis hem och tog mina p-piller och tittade på kartan... ja just de ja det är ju lördag idag... jaja skit samma ska ändå jobba imorron också. O måndag, tisdag, onsdag, torsdag och ja även fredag. Sen är jag ledig EN dag.

Ser fram emot onsdag. Vindrickar kväll med min darling. Spana killar på nån schysst uteservering. Kanske tar en sväng inom Oz och kollar läget där vem vet.

Får väl ta och sova nu. Det är visst en dag imorgon också sägs det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ser också fram emot onsdag! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback