Jobba jobba joooobba!!!

Jobbade kväll igår. De gick fint... Inte särskilt mkt att göra men det flöt på rätt bra efter sju när folks bakfyllor lagt sig.

Ska jobba extra ikväll med min "man". Ja lite pengar skadar ju inte när man ska flytta har jag märkt. En dammsugare som är så fruktansvärt tråkigt men ändå nödvändigt går ju ändå loss på ett par kronor om man ska ha något vettigt....

Ja sen ser mitt schema ut såhär den kommande veckan:
Måndag - börjar 16.00 (typ)
Tisdag - jobbar om det är bra väder (bra väder = extra mkt att göra)
Onsdag - som ovanstånde (min födelsedag by the way)
Torsdag - ledig (sofiero för min del)
Fredag -  börjar runt 13.00 (typ)
Lördag - fint-väder-pass
Söndag - som ovanstående

Ja sen är de två veckor semester. Hade ju egentligen bara tänkt ha en vecka från början men i och med flytten kan det nog vara rätt skönt med två veckor så man kan ha lite koll på vad som händer där...
Plus att jag och Sandra ska ha en Eva-och-Sandra-vecka vecka 28 :D Då e de mkt vin o mkt party med andra ord....

Nä dax att torka håret så att man kan bli färdig innan jobb kanske....

Ps. Du vet att jag vet att du läser. Så kommenterar du inte så slår jag dig med en visp :P By the way alla ni andra som också läser får också kommentera så jag vet vilka ni är.... Ni är ju onekligen ett par stycken Ds.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommenterar ju alltid :(

Postat av: Sandra

Jag kommenterar ju alltid :(

2007-06-25 @ 06:34:10
URL: http://sandrainthecity.blogg.se
Postat av: Tobijas

:P

2007-06-25 @ 10:10:48
Postat av: SANDRA

här kommer en liten kommentar:) Puss

2007-06-29 @ 09:21:00
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback