Shopaholic

Var på väla igår. Blev en del shoppande... Framför allt till lägenheten. Köpte bland annat köksbord och stolar:
image25image26

Har därmed kommit fram till att köket ska gå i svart och vitt. Kanske någon accentfärg men vet dock inte vilken. Inte röd iaf för då vet man inte om man är hos Sandra eller mig...
Gillar elipsformen på bordet. Praktisk när man är ett par stycken.
Sen ska jag ha en högglansig svart skänk till det. Nice...

Ja det blev en svart och en vit pepparkvarn, vita fyrkantiga assietter med lite uppåtböjda kanter, vita glasunderlägg. lakan, handdukar, duschdraperi, diskställ, en tändare, en vinöppnare (tror jag) ja och en massa massa annat. Kändes iaf som att armarna töjdes ut tio centimeter...

Nä nu ska jag iväg och kika efter fler handdukar, fler assietter och lite smått o gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback