Sitter ännu en gång med en drös kokböcker i knät

Ja alla ni som känner mig vet att jag stormtrivs med att sitta mitt på golvet med ett litet fort av kokböcker runt om mig. Bara bläddra och få inspiration och upptäcka nya saker.

Idag hittade jag dock något i en kokbok som inte hade med matlagningen att göra. Snarare stödet man kan behöva för att palla med denna branch. Följande text hittade jag i Bon Lloc. Dock inte samma människa det handlade om men det stämmer in på mig och dig också vännen.

När jag tvivlar tror hon.
När jag är trött får hon mig att orka.
När jag är pessimistisk är hon optimistisk.
När jag känner oro så är hon lugn.
När jag inte riktigt vet, så vet hon.
När jag är arg är hon kontrollerad.
När jag är less är hon entusiastisk.
När jag är rastös är hon tålmodig.
När jag är stressad är hon i balans.
När jag glömt minns hon tydligt.
När Sandra är låg är jag förkrossad.
När Sandra är glad leker livet.

Tack för att du gör mitt liv till en pepparkaka darling ;)
Men det där med att "När jag är arg är hon kontrollerad" stämmer kanske inte riktigt :P Hahaha "jag känner mig så trygg när du snear"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback