Skofetich?

Ja eller hur det nu stavas....

Har köpt ytterligare ett par skor idag. Blev ett par silvriga sneakers med paljetter.... Ja dem syns ju kan jag säga. Ser ut som om jag har två discokulor på fötterna när jag går ute i solskenet :) Men jag älskar udda skor. Har ett par silvriga reebok sen tidigare. Men dessa påminner mer om ett par converse. Märke: Bruuns Bazaar.

Ja köpte två par förra veckan. Ett par vita sandaler med kilklack. Får sjukt snygga ben i dem om jag får säga det själv... Och det får jag!
Sen köpte jag ett par svarta platta sandaler.

Veckan innan dess blev det ett par svarta lackpumps typ. Grymt snygga en utekväll. Och sen blev det ett par silvriga pumps som nu i efterhand visat sig vara en aning små :(

Hum sen var där nått par till men de minns jag inte va de var för några. Ska nog släpa ut alla mina skor imorron, rada upp och räkna dem....

Kommentarer
Postat av: MIMMI

Jag måste ha de paljett skorna från Bruuns Bazaar. Jag letar överallt efter de. Var kan jag köpa de? Bruuns Bazaar ligger ju i Stockholm och jag bor i Helsingborg. I want them so bad! Svara gärna i min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback