Sug röv!

Igår var de storstädning på jobb. Jag, Nicco, Steve och Chris blåste köket totalt. Mötte en del läskiga saker på vägen men fint blev det till sist. Blev lite thaimat till p-mat och de var inte alls fel det heller :) Har fått höra att jag kör som om jag stulit bilen... Nä då.... Herregud ingen annan som klagat... MES :P

Jaja efter jobb stack jag till Väla och letade present till Matte tillsammans med Tobbe, Dina och Jonny.
Vad det blev tänker jag ju dock inte skriva med tanke på att han är fullt läskunnig :P

Sen hämtade jag ett par stövlar hos Tobbe och tog sen bilen ner till fröken Johansson.
Där blev det presentöppning. Trevligt trevligt. Men de e du ju värd gumman :) Du behöver allt för att kunna somna. O jag behöver tydligen allt för att kunna hålla mig vaken... Men det är en annan historia.

Satt nöjd i hennes kök och åt lite choklad sen hoppade vi in i bilen.
Körde ner till Lund och hade sådär roligt åt ingenting som bara vi två kan :)

Stannade vid ICA Malmborgs (där Sandra för övrigt köper lampolja till Grand).
Parkerade bredvid en röd liten golf som var nerspayad med hakkors och ett stort "SUG RÖV" på sidan. Jag och Sandra tyckte dels att det var riktigt korkat gjort samtidigt som vi fnissade en hel del när vi skymtade ett äldre par sittandes i bilen.

Gick in på ICA och jag surade friskt över att där inte skymtades några jordgubbar. Funderade på att fråga killen som jobbade i frukt- och grönsaksdisken tills jag upptäckte att han inte alls jobbade där utan bara hade roat sig med att klämma på annanaser i 5 minuter... Skum kille....
Vi hade iaf roligt med att leta efter svenska saker.... hum ja....

Sen kom jag fram till att ett toalettbesök hade suttit fint innan man skulle köra upp igen. Ställde mig utanför kundtoaletten och väntade... och väntade.... och väntade....

Letade fram kvittot och kom fram till att vi stått och stirrat på dörren i drygt en kvart!!! Och hört det både spolas och kranar som det kom vatten ur ett antal gånger... Okej antingen är där en hel dagisklass där inne eller är det någon som gått vilse....

Till sist kom en gammal tant ut ur dörren (ja efter en sisådär 20 minuter) och höll i handtaget med en bit papper. Hum tvångstankar? Måste spola si å så många gånger och tvätta händerna tills skinnet släpper....

Ja sen när vi skulle lasta in allt i bilen upptäcker vi att toaletttanten är en del i de äldre paret i Sug röv-bilen!!! Vi höll på att vika oss dubbla av skratt!

Men i efterhand kom vi nog fram till att det var något man var tvungen att uppleva för att tycka att det var roligt.... Ringde Nicco på vägen upp för att försöka hålla mig vaken och han verkade ju tycka att de var sådär måttligt roligt och intressant....

Jaja idag är det midsommar och det ska bli en grymt traditionell sådan med svenskt sommarväder och allt som hör till. Tveksamt dock med midsommarstång och grodhopp.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha...det är tur att ingen ser mig nu. Sitter ihopkrupen på min förbannade barstol...JA FORTFARANDE!!! och asgarvar åt din blogg...Nej..jag är inte alls trött...o nej..inte alls övertrött...eh? Filmkväll snart? Läs min blogg så fattar du! Pusselipusspuss...eller sug röv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback