Utgång med Sandrorna

Var ute med Sandra och Sandra i lördags. Jobbade först till klockan tolv och sen stack jag bort till hamnpaviljongen där jag mötte tjejerna. Blev white russian och lite rosé. Aldrig fel. White russian är verkligen en favorit nu. Rosé också för den delen.

Sen så blev det en runda bort till Maria kyrkan där Sandra och Sandra sjöng schlagers av någon anledning ;) Ni e för goa tjejer.

Sen blev det bort till kön till cardan. O ja Sandra Johansson ville in av någon anledning som fanns där inne ;) O Sandra Löfvall ville bara in punkt. O båda var stissiga över att vi inte skulle komma in... Framför allt fröken löfvall ;) Äh jag har aldrig blivit nekad i den här dörren och blev det inte den här gången heller.
Hade riktigt skoj. Blev ett par white russian och en massa massa dans. Älskar att dansa :)
Hade en klockren T-shirt som väckte mångas intressen och ledde till många skratt :P Kommer nog upp en bild på den imorron eller onsdag.
Sen så träffade jag Steve, Chris, Johan, Fredrik och Filip från jobb. Hehe de man inte minns har aldrig hänt grabbar ;)

Nä men absolut tipp topp utgång som avslutades med en lapp med en text i stil med "Om det åskar och du är mörkrädd är vi ju nästan grannar". Ribban är såååå lagd ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha ja som vi sjöng!!! tack för en go afton

Postat av: SandraJ

La de swinge, la de rock and roll :P HAHA! Fy fan vad jag behöver sova! Puss min lilla tomatplanta :)

2007-06-05 @ 08:14:55
URL: http://sandrainthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback