Vad hände här nu då???

Förstår inte de... Vadå het???? Ser verkligen inte de... Men vi är som ett gift gammalt par han o jag. Det har vi fått höra ett antal gånger. Haha nu är det bara två personer som förstår vad jag menar tror jag :P

Ja dagen har iaf varit helt underbar. Som den alltid är med min darling :P

Vaknade i Sandras säng. Den här gången hade vi inte flätat ihop benen dock... Tassade ut i hallen och upptäckte att där bara låg en HD och höll på att vika mig dubbel av skratt. Sandra har nämnligen fått två hela veckan för att hon haft två klistermärken på dörren. Men i natt efter vår lilla utgång så flyttade Sandra över ett på Modigs dörr. Undra om han fått tidningen idag? :P

Sen vaknade Sandra några minuter senare. Snackade en massa skit och satte oss vid köksbordet o åt lite frukost. Fil me socker o kanel är sällan fel.... Huvudvärken gjorde sig påmind. Ner till stan. En ful skrotig ljusblå volvo med en ful fet gubbe i stannade för oss vid ett övergångsställe, tutade och vinkade...

Gick i en del klädesaffärer och fönstershoppade medans det duggade lite smått ute.

Sen så hittade vi studentpresent till Sandras systerdotter.

Satte oss på Idas och åt lunch. Som vanligt så kommenterade jag maten i detalj medans Sandra sa nått i stil med "gott"... Var samma sak igår på Oz Emellan. "Gårdsgrisens sälta passar verkligen bra mot de söta aprikoserna. O endiven ger en god krispighet till det hela. Vad tycker du Sandra?" "Det är gott..."

Sen en vända in på Papi och blickar utbyttes.... Kommenterar inte det....
Ja jag fick iaf klart för mig att de e riktigt sköna grabbar jag jobbar med. O ja Emelie e också skön :)

Sen så sakta bort till Waynes där de blev en mocca o en brownie. Många skratt även där och en del sms till diverse människor :P

Hopp in i bilen och en vända till Höganäs hör o häpna... Köpte bland annat kokböcker på bok outleten... Hittade en hel del snyggt på Fabriksbutiken också. Bland annat tallrikar. Vet dock inte om dem går in i våra skåp.... Ska mäta...

Sen systemet och sen hem till soffan.

Åt lite chips från gårdagen och beslutade oss för att laga lite tacos. Var faktiskt inte helt fel. Men ja ni vet jag är ju inte direkt stor i maten men jag år iaf så mkt jag orkade :P

Sen blev de MTV också. Enrique Iglesias får komma när han vill i veckan!!! Såå sjukt het! Han, Jude Law och Jhonny Depp. MY GOD!!!!

Begav mig hemåt runt åtta iaf. Sen hamnade jag framför datorn... Som vanligt.... Har sett den nya beckfilmen också. Den japanska shungamålningen.
Haha Sandra kommer du ihåg: "Herregud ta av dig den där de e ju livsfarligt!!!!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Han sprang rakt in i väggen" Herregud, det är ju inga hål i den här! Hahahaha....bah vad trött jag är!!

2007-06-15 @ 02:36:23
Postat av: Sandra

O du...han ÄR het :) O blickar är aaaldrig fel ;) skvallerkärriing :P

2007-06-15 @ 02:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback