Party i Lund!

Om ett par timmar ska man till Lund. Har varit uppe sen klockan nio och det har varit ansiktsmasker, inpackningar och har även slängt ihop en boef borguion (eller hur det nu stavas) som nu står och puttrar på spisen.
Sen ska jag ner till systemet och köpa några flaskor vin och glögg till mig och Sandra imorgon.
Har verkligen saknat min gumma. Förr träffades vi ju typ dagligen men nu jobbar ju båda en massa och framför allt helt mongolida tider.
Men idag ska vi mysa hon och jag :)
Sen imorgon ska jag, mamma och pappa till Sofiero på julmarknaden där. Myspys! Längtar till jul och nyår.
Blir lillejul med extrafamiljen (Nicco och Sandra), julafton med mamma, pappa, moster, morbror och deras barn hemma hos mig och nyår blir också med extrafamiljen :)

Nä nu ska håret plattångas och jag ska försöka hitta mig något snyggt att ha på mig.
Allt klär en skönhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback