Thank god it's friday!

Eller ja det påverkar ju egentligen ingenting för min del för jag jobbar hela helgen ändå :P Inkl. SÖNDAG! Till och med Gud hade ju vett att vila då...

Ja i onsdags var man ledig... Men nä det var ju full rulle. Dock blev det en go avslutning på Mento med Dessi, bbq ribs, chilibea och pommes! Och ett glas rött till det! I like :D
Massa prat och massa mys. Sen lämnade jag henne vid bussen och tog en sväng ner till Oz emellan och smakade på Raffes underbara skapelse till dessert. Helt klart godkänd och lite till :)

Sen igår byggdes ett pepparkakshus ihop och ja jag är ju självklart nöjd :) Alla som vill se det kan ju ta en sväng inom Papi!

Kommentarer
Postat av: S

Tråkigt att jobba på helger! :( Men vad ska man göra?? man behöver ju pengar. Hehe

Postat av: Majda

Jag hade tänkt göra om designen i bloggen lite. Ny header och lite andra grejer. Kom gärna med förslag, du får även skicka snygga headers till mig om du vill. /Majda

2007-11-30 @ 09:39:28
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: Tobijas

Du får ju inte använda uttryck som bea. va fan. lite folkvett hade man ju hoppats på iaf. stackars liten. ;)

2007-12-02 @ 03:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback