Jaha det var den helgen...

I fredags jobbade jag självklart. I lördags gick jag upp klockan tidigt och stack ner till stan och fick sålt mina och Sandras biljetter till gwen.
Sen dök Emelie upp och det blev en underbar shoppingrunda för min del. Inte riktgit för Emelies dock :P
Träffade David som anslöt sig och jag köpte kostymbyxor, sandaletter och en marinblå jacka. Sen slog vi oss ner på Bara varas uteservering och njöt av det goda vädret och god mat. Svamprisoni mums mums!
Sen en sväng till Väla, hem och kom precis innanför dörren då telefonen ringde och jag var tvungen att sticka ner på jobb direkt.
Hade en riktigt hektisk och rolig kväll på jobb! Full rulle och underbara gäster. Me like!
Så ist för att vara klar halv tolv-tolv som vi normalt är så gick jag därifrån halv två. Ingen utgång som jag hoppats på då nä....
Sen blev det visst söndag... Det var igår det.
Personalmöte klockan ett och sen hoppade jag och Emelie in i bilen och drog till Väla.
Blev ingen shopping utan bara en fika/frukost.
Dumpade Emelie hemma hos henne och hem och fixa iordning lägenheten och mig själv.
Runt sju kom sen Emelie och hennes kompis. Vi drack mousserande rosé och rött och hade det trevligt.
Halv nio skriver Dessi på msn och jag ringer. Klart Dessi ska med på krogbowling!! O ja då dessi är inte den som e den utan hon hakade på :) I LIKE!
Bort o hämta Dessi och bort till bowlingen. Blev ett par white russian (favvisen) och ett glas rött. Minglade och snackade en massa skit. Träffade några vänner till Sandra ;)
Ja de var riktigt skoj iaf och avslutades hemma hos mig med Maxmat... mums!

Kommentarer
Postat av: Dessi

gott med max-mat! jag syndade igår också... hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback