Små ljuspunkter ibland

Idag känns det lite lättare...

På tisdag ska jag och mamma till Lund och då tror jag att saker och ting kommer lätta för mig.
Innan dess hoppas jag att min rygg skärper sig. Har en nerv i kläm så att jag typ måste halta för att det inte ska göra ont. Påminde lite om Quasimodo när jag hoppade runt i köket idag.
Men ja det gick...
Där var några som försökte få mig på bättre humör iaf :) O visst fungerar det ibland också...

Imorron är det myskväll med min darling. O innan dess ska vi till Tobbe och hämta lite saker.
Sen är det pizza, chips, dipp och hela köret!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

skönt att du mår bättre. Ja alla stämplar mig. Vet du att jag är blå på ovansidan av foten fortfarande sedan den gången ja blev stämplad typ 5ggr. :P Illa. ha en bra dag... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback