Sova kanske?

Somnade vid tolv i natt tror jag efter att ha läst lite.
Vaknade vid två. Jag vet inte om någon av er har tänkt på hur det låter när regnet smattrar mot rutan? Det påminner om när någon går över ett knarrande trägolv.... Inte för at tjag blev rädd. Mer omtumlad och förvirrad.
Men ja sen någon milisekund senare förstår man ju att det är regnet.

Drömde en massa konstigt i natt. Bland annat att jag var höggravid och hur lycklig jag var över det. Vet inte riktigt vem pappan var men jag tror att det var ett gammalt ragg....
Honom drömde jag också väldigt mkt om av någon anledning....

Sen vaknade jag vid fyra. Klarvaken. Funderade på att ringa och prata lite med Sandra men antog att det var bäst att bara försöka somna om.

Vaknade klockan halvsju av att mitt larm på mobilen ringde.
Men jag tittade på den och nä.... Där var inget larm där inte...
Då visar det sig att mobilen jag haft under veckan nu när min andra hade varit inlämnad ligger i soffan och ringer.... Utan att vara igång och utan sim-kort.... Fick spel och gick in och ryckte ut batteriet.

07.08 fick jag sms från Sandra att vi fick ställa in vår morgondate så jag stängde av larmet jag satt på halv åtta och sov vidare fram till typ nu....



Hämtade min mobil igår. Fy fan va manipulativa killarna på Telenor är. Ett leende och man får dem på fall direkt. Så jag slapp betala reperationen och killen som hjälpte mig visade mig mer än gärna några knep för att få ut mitt idiotiskt placerade sim-kort...



Bjöd Sandra och Dessi på 3-rätters meny i fredags och såg här såg den ut:

Förrätt:
Svampsoppa med rostad vitlök och timjan. En liten baguett med hemkomponerad örtphiladelphia och mizunasallad. Balsamicoreduktion.

Varmrätt:
Lågtempad helstekt oxfilé (tack Nicco ;)), semitorkade cherrytomater, västerbottenkräm, honungsrostad potatis med rödvinssås.

Dessert:
Äppelkompott med kardemummasmulor och citroncreme fraiche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback