Utvilad

Det var länge sedan jag tillät mig sova så här. Sova tills jag verkligen var utvilad helt enkelt.
Ställde ingen klocka imorse och parkerade på en bra ruta igår så jag slapp gå ut och flytta bilen p.g.a felparkering.
Vaknade vid tio och slängde ett öga på mobilen. O tänkte "ska jag gå upp nu?". Men nä. Jag la huvet på kudden och sov vidare. Med gott samvete.
Så när jag vaknade vid tolv av att solen värmde upp mitt ansikte till 180 grader så kände jag en känsla som kan beskrivas som "fy fan va gött!".

Sen ringde jag till mamma. Pappa som svarade iofs. Ska dit och äta middag idag. Inte alls fel :) Självklart saknar jag ju mammas mat lite. Och det här att veta att det blev mat lagad till en var ju inte fel det heller.
Nu lever man i en lite suddigare värld där det kanske kommer lagas mat men också mkt möjligt hämtas mat....

Ja denna helgen blev det inte utgång heller. Var rätt så trött efter jobb igår och hade huvudvärk. Palla sminka och fixa o ha sig då... Ehm nä....

Nä nu ska jag försöka sträcka mig efter fjärrkontrollen, lägga upp benen i soffan och dra täcket över mig. Mys! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh vad mysigt det lät..Nu ska jag snart hem, och faktiskt tillåta mig själv att nanna några timmar :) PussPuss min lilla glögg-gris ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback