Åhh kom igen Leeena!!

Jaha det är jag som är Lena... Den här bilden prydde en sida i Helsingborgs lokaltidning idag:
image123

Texten under löd: Lena och Sandra på Le Cardinal.
Måste poängtera att Sandra precis kommit hem från två veckor i Turkiet...

Och för drygt en månad sedan fanns denna bild med i samma tidning:
image124

What to do... What to do...
O jag kan inte påstå att vi direkt jagar fotograferna....

Jaha nu får min mamma se mina dryckesvanor och mitt umgänge iaf...

O ja jag har förresten fått en massa sms idag där det stod typ "Lena är det du?"
O jag som stått på jobb sen nio har bara kliat mig i huvudet och trott att dem varit packade hela högen.
Men nej då... Det är jag som är Lena...

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja så fult, lena lilla =) han hade nog vax i öronen han som fråga vad du hette... Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback