Host host

Jag är ledig i två hela dagar i streck nu. Känns helt underbart. Och med tanke på min hosta från helvetet så behöver jag kanske det också.

Sandra var precis här o ringde på och gav mig en 2 liters Sprite av någon anledning :) Vet inte varför men hon vet hur hon ska få mig glad :)

Ja tog mig i kragen igår och åkte till IKEA och köpte en kruka till min stora växt jag har ståendes på golvet. Krukorna var ju slut när jag köpte den så fram tills nu har den stått i en plastpåse på nån sorts fat.
Köpte även en ny uppsättning bambu till köket. Sådana jag tog död på innan.... Men mamma lär märka det ändå... Hon har ett öga för sånt....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du ska ha sprite gumms ;) Nästa gång blir de sprite utan e ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback