Mission imposible?

Okej jag och Sandra har ju dem mest udda samtalsämnena när vi går våra promenader. Vare sig vi är nyktra eller smått salongsberusade.

Sandra var stolt över mig som äntligen uttryckt mitt tycke för Calle Schulman. Hon var lätt på att ha honom som mission under våra Stockholmsdagar i oktober. Så ja man kanske skulle ta och försöka lägga in en stöt på Calle?
Hans käre bror Alex har ju haft en stalker så varför inte ge Calle en också. Kanske inte riktigt en sånn där galen stalker man läser om i skvallertidningar dock... Tänker inte försöka klättra in genom något fönster och lägga mina använda underkläder i hans loftsäng...
Nej sånn creepy är jag inte! Men de hade varit gött att ta en fika eller festa med Calle! :P
Vi konstaterade dessutom att Calle nog inte är särskilt sexig i sängen. Förr en sånn som får en att skratta. Fast på ett positvt sätt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback