RIP mina blommor

Ja dem fick visst inte den uppmärksamheten dem krävde... Aj då.... Jaja jag har ju andra som lever så nått rätt gör jag iaf... Ja mamma kommer ju iaf att gå i taket. Hon har grönare fingrar än Shrek och kommer i princip genomföra en obduktion om jag inte hinner slänga dem innan hon får syn på dem... Sen kommer hon ge mig en rad råd om hur jag ska gå till väga i fortsättningen. Näring, vattning och allt det där ni vet...
Ja jag får väll bita i det sura äpplet för att jag lyckats glömma bort att vattna dem stackarna.

Köpte en skrivare för ett par dagar sedan. Har inte orkat installera den. Men idag tänkte jag att nu ska jag minsann ta itu med skiten. Tills jag packade upp den och insåg att jag skulle behöva läsa instruktionsboken. Jag gör aldrig sånt. Sätter ihop IKEA-möbler på känsla osv.... Brukar gå för det mesta faktiskt....
Sen upptäcker jag att där är tre skivor med.... Tre stycken... som ser likadana ut.... Jaha hur f*n ska jag veta vilken av dem jag ska använda? Ska jag använda alla tre? Och isf vilken ska jag börja med???
Så jag la ner projektet... Pallade inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback