Schizofren klädstil

Ja folk som inte känner mig så bra borde ha lite problem att känna igen mig på stan...

Dagens outfit:
Röd mysig tröja från Encore med "Hari Hari Teh-tryck" (betyder något i stil med "dricka mkt te hela dagen" på swahili. Där är en noshörning också :)
Sen är det mina rock & republic jeans med strasskronorna på bakfickorna. Schysst tvätt och bra passform... tycker vi om!
Sen är det vitt gina tricot linne under tröjan och Ed Hardy truckerkeps. Ytterst tveksamt om truckerskepsar funkar längre men jag gillar Ed Hardys mönster och så kan vi kalla det personlig stil ;)
Sen blir det antingen vita lacoste sneakers eller så blir det mina svarta converse med tryck...

Gårdagens outfit:
Vit top med krage, kort ärm och typ kråsdetaljer. Över det var det en svart väst.
Till det smala wrangler jeans raw-denim-look. Sjukt snygga...
Dessa godbitar var nerstoppade i svarta höga stövlar med snörning på baksidan. Lite ridstövlekänsla på dem också faktiskt...
Sen en svart kavaj, svarta örhängen med rosettdetaljer och svart smalt diadem.

Så det skiljer sig rätt så ordentligt... Hum undra just vad man ska ha på sig på fredag och lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback