Sorry...

Ja jag har ju varit lite halvkass med att uppdatera här men hade ni sett mitt fullspäckade schema hade ni förstått...

I fredags så var jag och mamma i Lund och shoppade lite. Blev även en runda till Härliga hem i Hyllinge och Väla så klart... Köpte en tavla i Hyllinge som ni ser bild på längre ner.
Sen hem vid fyra och fixa hår och en massa snabbt som sjutton.
Bort till vår käre pizzabagare och sen bort till partybolaget där Sandra satt och häckade. Delade på en pizza och tog sen tåget ner till Lund.
Gissa om vi blev sura när dem ropar upp i högtalarna på tåget att vi som ska till Lund får hoppa av i Kävlinge och vänta på ett annat tåg på grund av en olycka.
Sen när vi kom till Kävlinge och började sakta ner ropar samma man upp att det ordnar sig och tåget gasade på igen.
Svor över kullerstenen i Lund när jag gick i mina höga klackar som hela tiden fastnade....
Satte oss på Lundia där Sandra pratade lite med Petter i receptionen. När det kom några gäster backade vi självklart och gick in på Livingroom varpå Sandra säger "Petter!"...
Jag: "Ehh ja det var Petter det ja?"....
Sandra: "Nä Petter!!"
Jag: "Öh.......?"
Sandra: "Du vet SÅ KLART!"
Ahhhh okej!! :)
Sen blev det mys i sofforna och en massa bongar till köket... 
Efter det blev det massa mys på Grand och tyvärr blev klockan ett och vi tvingades ta tåget hem :(
När vi promenerade hem genom stan blev det ett riktigt moviemoment i stadsparken och sen en del allsång...

Det blev lördag och jag drog till jobb. Jobba jobba jobba! Hard work work!
På med stövlarna och sminket och iväg till Cardan med Dessi och Löfvall!
Hade riktigt roligt men hoppade alkoholen och kunde därför köra hem efter en sjukt trevlig utgång.

Söndagen kom och jag vaknade sleten som sjutton. Mamma och pappa kom och hjälpte mig att sätta upp rullgardiner och en massa annat.
Sandra kom hit på kvällen och myste i soffan med en massa tända ljus :)


Nä nu kan jag gå till jobb med gott samvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback