Walles

Traskade över till Walles och köpte mjölk. Tyvärr var där bara standard mjölk kvar... Men ja det kanske är bra med lite fett för att smörja upp halsen. Så jag hällde i mig lite varm choklad här hemma med en klick honung i... mums... Men blev lite smått irriterad när jag upptäckte att mjölken gick ut igår... Sånt händer aldrig om man går bort till Coop för där står inte varorna mer än tio minuter sen är butiken tömd av alla pensionärerna.....

Ja inte nog med att min röst ska jävlas med mig det ska tydligen tvättmaskinen också.
Hade tvätttid idag och slängde in en maskin med lakan. Gick ner drygt en timme senare för att tömma f*nskapet men icke. Luckan vägrar gå upp. Kvittar hur mkt jag drar och sliter. Så vad sjutton gör jag nu då??? Kan ju knappast ringa och klaga för min röst är ju helt väck......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback