Ego och ultimata älskarinnan

Ja jag jobbade ju då lördags och sen drog jag till Ramlösa och träffade det gamla gänget på Niclas fest :P
Ja först mötte ju Tobbe mig för att jag skulle hitta dit. Killen hade behövt stödhjul ;) Lust att tappa bort honom medvetet men lät bli :P
Sen träffade man Matte, Niclas, Jojo, Conny, Carina, Mange, Dina, Emmy och ja en massa andra från ens ungdomsår ;)
Jag och Carina snackade iaf om att vara ego. Hon hade fått någon kommentar tydligen om att hon är väldigt egocentrerad och ofta tar mkt plats när hon kommer in i ett rum.
O ja jag är nog också lite sånn. Men vi ser mer positivt på det.... Båda har självförtroende och tar gärna lite plats. Inte direkt att man vill att allt ska kretsa runt en men man vill ju bli noterad när man kommer in någonstans.
Vara en grå mus är ju måttligt intressant.

Ja jag kom iaf att tänka på det igår när jag och Dessi snackade inredning. Det är så skönt att bara behöva tänka på sig själv just nu. Jag kan göra precis hur jag vill när jag vill om jag vill. Jag har fått inreda min lägenhet precis så som jag vill ha den utan en massa kompromisser.

Ja igår var det en riktigt bra dag iaf kommer bilder på det senare ikväll :)

Sen så är det ju det här med ultimata älskarinnan.... Ja tydligen måste jag vara det för med jämna mellanrum får jag skamliga förslag från diverse bekanta och vänner (?)... Som har flickvän/FRU!
Jag fattar inte är jag den ultimata älskarinnan eller får var och varannan tjej sådana SMS/samtal?
Och nej jag nappar inte om ni nu tror det! Blir irriterad och lack ist!
Är tjejer lika sviniga??

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ego och ultimata älskarinnan" När jag läste rubriken tänkte jag... Shit vad har jag nu sagt men det sistnämnda rörde inte mig... phu. ;D

Tack för titten, hoppas jag inte gjorde bort mig fööör mycket. Kan skicka bilderna på oss som vi tydligen tog om du vill... snacka med magnus på msn. Kram

2008-04-28 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback