Inge bra :(

Ja igår på kvällen kände jag av att huvudvärken var påväg. Hällde i mig 3 st ramlösa men det hjälpte inte.
Det var som om någon slagit in två spikar i tinningarna och jag kände mig yr och illamående. Bet ihop på jobb men stack så fort vi var klara.
Hem i soffan och satte mig. Nästan så att jag kände mig riktigt packad för jag kunde knappt hålla balansen.
Så jag la mig direkt i sängen. Har blivit nogrann med det här med att tvätta ansiktet och ta av sminket och allt det där men det orkade jag inte. Sen kände jag hur illamåendet började komma och efter det så kräktes jag med jämna mellanrum hela natten :(

Misstänker migrän som både faster, farmor, mormor, farbror, kusin och mamma har/haft.
Så 14.15 ska jag till doktorn och kolla upp det här och eventuellt få tabletter till det.

Jaja måtte det lägga sig.

Har fixat så att jag är ledig idag iaf. Tack gode gud för det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback