Mitt nyårslöfte 2007

Ja jag lovade ju mig själv att bara ha snygga matchande underkläder. Efter det så har det blivit något jag unnar mig titt som tätt. Snygga underkläder är som magi för självförtroendet. Kroppen ser ju vansinnigt mkt snyggare ut i någon av dem här sexiga skapelserna än i ett bar trista urtvättade bommulstrosor och en sladdrig BH som tappat formen...

Där finns en butik som alla som är lika underklädesfixerade som jag måste känna till. Agent Provocateur är en mysig och sensuell boutique som man inte kan annat än älska. Ligger bland annat en i Köpenhamn ;)
Tar med lite bilder från butiken också bara för att man ska förstå vilket himmelrike det verkligen är.
Dock ligger prislappen på runt 700 kr för ett par trosor och ca. 1500 kr för en BH. Men då är det ett underbart hantverk man betalar för. Annat än 129 kr på H&M...

image270


image271

image272

image273

image274



image248image247

www.asos.com


image269image275image276
image277image278

Alla dessa gudagåvorna kommer från Victoria's Secret. Någon som börjat ana att det är min nya favorit? ;)

Ska man sen krypa ner under täcket och bara mysa så hade dem här två inte varit fel

image279image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback