Blondin

Imorse klockan nio träffade jag Emma på L&L. 2 ½ timme senare klev jag ut med ett snyggare och blondare hår. Utväxten var ju enorm men plånboken har ju inte tillåtit sådant förrän nu. O 1450 kr för att klipppa och slinga är egentligen inte männskligt. Hade gärna lagt dem på ett par Filippa K jag hittade igår.
Men som sagt jag är helnöjd. Och Filip lika så :)
Stack bort till Ebbas och köpte två baguetter och stack sen hem till mannen :P
Har kollat på en massa Scrubs idag och haft det allmänt mysigt. Bestämde oss tidigt för att bara ha en sånn dag då man inte gör någonting.
Åkte iaf ut till Väla sen för att hämta ut min mobil som varit på lagning. Så nu har jag inte ett enda sms kvar och tyvärr inte heller mina sparande händelser som ska ske framöver. Jaja jag får hoppas att jag inte missar något nu...

Nä nu ska vi korka upp en flaska vin och sen kolla på Heat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback