Gott mos!

Idag har min dag varit helt okej. Lite stressigt ett tag men det ordnade upp sig rätt så bra. Filips har däremot inte varit särskilt bra. Vaknade med feber, halsont och huvudvärk :(
Så snäll som man är åkte man ner till Golden Bamboo och hämtade mat. En mätt Filip är en gladare Filip. Sen begav han sig och jag fick rusa ner till jobb.

Tänkte ta en liten nap innan idag men så var det ju det här med linserna... Kan ju inte sova med dem :( Så först skulle man knixa ut dem innan man kunde sova en liten stund...

Ja man tog ju itu med träningen idag. Gick alldeles utmärkt och det blev lite av varje. Både lite löpband, fria vikter och lite maskiner. Kommer garanterat ligga och kvida imorgon av träningsvärk. Men det var väldigt skönt att komma igång igen och det är sällan man känner sig så behaglig i kroppen som efter ett riktigt tufft träningspass.
Blir kanske ett imorgon också om träningsvärken inte är så påtaglig. Kanske ska runda av med en runda i bastun då också...

Nej nu ska jag sortera min tvätt som jag så morgonpiggt ska upp och tvätta imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback