Morgonprommis

Tilde åker ju snart och för att hinna träffa henne innan dess fick det bli imorse. Alla andra dagar var omöjliga. Så halv nio hämtade jag henne på Stattena. Hade handlat med min mina älskade statoilbaguetter från Ättekulla och lite ramlösa.
Åkte upp till Pålsjö och började promenera. Gick en galet lång runda och gick halvt vilse ett tag. Satte oss på en stock och åt vår frukost och snackade om allt och ingenting. Gick ner till dammen och matade en hel flock änder och två andra små söta fåglar. Vi var mer nogranna med att se till att dem små fick mat... Efter det började alla änderna dyka ner till botten vilket såg hysteriskt roligt ut och jag och Tilde skrattade så vi höll på att börja gråta. Tänk ett tjugotal gräsandsrumpor som sticker upp här och var.

Sen lämnade jag henne och återvände till min trötte pojkvän som fortfarande låg och drog sig. Kröp ner i värmen en stund och njöt :)

Nu ska jag återigen försöka mig på att ta itu med städningen här.
Igår - shoppingrunda och jobba
Idag - morgonpromenad, städning, tryffelprovning och jobb
Imorgon - träning 9.00, handla  och jobb
Torsdag - tvättid och jobb
Fredag - gå på stan med Jenny och jobb
Lördag - fika med löfvall och jobb
Söndag - Inte riktigt bestämt men lutar åt att åka hem till föräldrarna och storstäda bilen. Alternativt att pappa kommer hit och skruvar upp mina nya saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback