Morgonstund...

Upp klockan åtta och började ringa. Fortfarande telefonsvararen på... Tio minuter senare sätter dem sig där och börjar svara. Så efter tio minuters ringande kommer man äntligen fram och placeras i kö. En måttligt glad telefonist svarar. Klockan nio fick jag en tid. Kommer dit och sätter sig och väntar. Halv tio kommer man in och får ett svar som tar mindre än en minut. Tack tack jag hade kunnat säga det själv.
Så fungerar det när man ska gå till doktorn. Ringer du halv nio är alla tider slut och då får du vackert ringa dagen efter. Konstigt att man inte orkat ta itu med detta på två månader? Så trött som jag varit på senaste så har jag inte orkat gå upp tidigare än nödvändigt. Tack o lov fick man ju ledigt nu så att febern jag haft nu till och från hela sommaren har lagt sig och jag har kunnat återhämta mig och laddat upp batterierna.

Ringde Aktiverum och fick prisuppgifter där. Och ja det är inte så galet billigt men jag måste få igång träningen igen och där är det enda stället jag verkligen har trivts.

Solade efter att ha varit hos doktorn. Älskar verkligen dem nya solariumen där man står upp och solar. Så skönt att slippa vita fläckar.

Nej nu ska jag äta frukost och städa upp här lite. Ha det fint allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

va? var hittar du såna solarium?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback