Söndagen kort och gott

Vaknade klockan 09.30. Bakis och fortfarande brutalt trött. Upp och duscha. Skulle ju bara ta en drink med Jenny efter jobb... Jo tjena... Kom hem halv fyra.
Hade iaf brutalt roligt och fick mersmak :)
Efter att ha duschat blev det allmän uppfräschning och påklädning.  Ut till mamma och pappa som kom och hämtade mig. Ut till Sofiero där vi gick och myste och hade det riktigt gött. Dem ska ju som sagt göra vid sin trädgård så man fick massor med inspiration och tips. Och en riktigt god baguette och kaka också för den delen...
Åkte hem med en påse med potatis, champinjoner, hallonkoncentrat till hallonlikör, tidningar och hallonsylt.



Åt glass från glassfabriken och åkte sen hem.
Ringde Löfvall och efter ett snabbt ombyte åkte vi ut till Väla. Sandra hittade ett par snygga jeans som även föll mig i smaken. Så ja det blev ett par till mig också :)
Tänkte köpt ett par Hanky Panky så jag gick in på Twilfit. Hittade ist världens snyggaste korsett med tillhörande strumpebandshållare och trosor. Dock gick allt på typ 800 kr... Tar lite emot... Så nej jag tror tyvärr inte att det blir något men hängde undan det fall ifall.



Efter att ha kollat en massa åkte vi till Oj och handlade. Ja jag skulle ju inte ha något egentligen men gick därifrån med två kassar och en plånbok som var 300 kr lättare...
Nu ikväll ska jag ligga i soffan och mysa, vika tvätt och städa undan här. Blir mkt troligt någon film också.
Pojkvännen ligger hemma och halsen har bara blivit värre så nu kan han knappt prata den stackaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback