4:e advent!

Idag ska fjärde ljuset tändas :)

Igår var jag ute och dansade med Löfvall. Var länge sen jag hade så roligt ute.
Först var vi på Helsing där vi nästan gick vilse när vi skulle hänga in jackorna :P Haha vilken trappa??? Var f*n e trappan??
Men vi hittade till sist :P Mitt lokalsinne var något bättre än Fröken Löfvalls som kände sig instängd i en labyrint.
Drack en riktigt god drink med jordgubbar och champagne som hette Godd Lady. Kan starkt rekomendera den om någon har vägarna förbi stället. Med lite limoncello och citronjuice blev den lite syrlig och frisk. Mums!
Helsing gav ett betydligt bättre intryck igår men det var lite dåligt med sittplatser konstigt nog. Och dessutom samlades folk på dem sämsta platserna så man hade svårt att ta sig fram.
Löfvall träffade massor av Peters vänner och det blev lite roligt till sist när den 5:e hade frågat var Peter var och Sandra suckade och sa "lagfest...." och alla svarade "Jaaa just de ja".
Sen bort till Cardan där vi satte oss och pratade lite och varvade det med lite minglande.
Jag och Sandra fungerar på samma vis när vi är ute. Vi dansar, minglar, dansar, toalettbesök osv. Vi har samma flöde eller vad man ska säga och det flyter på :)
När man är ute är det ju alltid roligt att se att folk tittar och uppskattar vad dem ser :P Men efter tre/halv fyra vågar man knappt få ögonkontakt med någon...
Kom hem vid fyra och bäddade ner mig i min stora säng och tänkte bara två nätter till. Sen kommer Filip ligga här bredvid och vi har en hel jul tillsammans :)
Märklig känsla igår när jag var ute och såg alla dessa killar. Visst dem ser bra ut men ingen har det där som min har. Han är både snygg, sexig och har allt det där som man inte ser på utsidan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha labyrinten var liiiite jobbig ;) tack för igår!! Vi är som gjorda för dansnätter.



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback