Ännu en helg har gått

Ja det var den helgen de ja :)
Nu när man är arbetslös kan man iaf njuta av helgerna. Inget ont som inte har något gott med sig?
Filips frivecka är över idag och det är tillbaka till verkligheten.
Skönt att man haft honm här så man inte klättrat på väggarna. Ja i annat fall har jag ju fröken Löfvall som förgyller min tillvaro nu för tiden :)
I fredags var vi hemma hos Filip och jag lagade mat till honom, två av hans vänner och svärfar :) Blev dansk fläskstek med klyftpotatis, rödvinssky och sauterade äpplen och spetskål. Riktigt gott och lagom grabbigt :P
Sen kom ytterligare en polare och det blev massa vin, drinkar och öl. Vi körde en Singing Bee-inspirerad lek och det blev en riktigt lyckad kväll.

Dagen efter mådde man som man förtjänade. Både jag och Filip var riktigt slitna och det fick bli en stadig pizza till frukost.
Massa slappande och fotboll. Arsenal (även kallade "vi") spelade och det gick väll sisådär. Första halvlek var okej sen tyckte jag det var dax för en liten nap. Så jag sov hela andra halvlek och sen var det fax för nästa match.
Vi meckade middag som bestod av hemgjorda pommes, bea och grillad grishalskotlett. Mums mums.
Åkte in till mig och kollade på Tropic Thunder och åt glass. Ingen nyttig dag nånstans men det behövdes igår kände vi.

Jag håller på att tvätta och snart vaknar väll hjärtat. Sen blir det mkt troligt scones eller frallor. Hjärtat ska hem och sen träna och jag ska planera julbord 2008, julklappar och nästa veckas schema. Sen blir det mkt troligt julpynt och att göra plats för granen till imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback