Bake off?

Köpte med mig en baguette från graffiti när jag och Filip kom av båten. Dem använder ju sig av bröd som är så kallat bake off. Men av någon anledning så gräddar dem inte det... Dem kör på det som det är. Ett degit halvgräddat bröd... Mkt märkligt och inte alls särskilt gott.
Så det fick bli en varm choklad på espresso house och en scones som jag ska ta sen ikväll. Filip köpte med sig kinamat från österns pärla så det blev lite spring. :)

Nej nu ska jag mysa med hjärtat! Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kakfatet blev super! tack snälla du! Vad hittar du på? Ibrist på annat får du gärna följa med till mina tjejkompisar och äta ngt enkelt och dricka gott. Måste dock varna dig för att idolfinalen kommer att finnas i bakgrunden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback