Flaxa med armarna, hoppa som en fisk, sitt ner, stå upp, ÖNSKA ÖNSKA ÖNSKA!

Nu är man uppe och hoppar igen och har precis duschat håret. Det är Nalle Puh på TV vilket väcker många barndomsminnen :)
Det är avsnittet då Puh visar önskestjärnan för sina kära vänner. När jag såg det gick det iofs betydligt tidigare kändes det som. Var ju en morgonpigg liten busunge som gärna gick upp innan sex och satte mig och väntade på att barnprogrammen öppnade. Jag störde iaf inte mamma och pappa utan satt där lydigt och väntade.

Idag ska man aktivera sig ytterligare. Först blir det Carina sen Fredriksdal och till sist en pepparkakskväll. Hade varit skönt att få undan hela pepparkaksbygget innan Filip kommer hit imorgon.

Sen kommer det bilder på hela bygget! Behöver dock handla lite "fönsterrutor" även kallade gelantinblad :)
Mina vackra julgrupper måste visas upp också. Är mer stolt än en fembarnsmamma vars ungar vunnit nobellpris i alla kategorier :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback