Fröken sällskapssjuk

Med massor av människor runt mig denna veckan fick det bli en ensamkväll ikväll. Skönt ibland att bara kunna vara allmänt sunkig och ofräsch helt för sig själv :P Har pratat med Löfvall och skrattat åt hur vi ser ut på vars ett håll ikväll.
Vi var galet sugna på att sticka ut ett tag och en stund var jag nästan säker på att jag (trots fossingen) skulle ner på stan med henne ikväll. Men vi kom till insikt med att
1. Peter precis kommit hem och Sandra borde umgås med honom 
2. Det är inte så lämpligt med min fot
3. Pallar vi verkligen göra oss iordning?
4. Det kommer ju fler lördagar

Det var främst sista argumentet som vägde tyngst. Så ist har jag kollat på Stjärnor på is och bläddrat i en massa cosmo och glamourtidningar. Rivit ut det som varit av intresse och slängt resten. Det är främst mattidningar jag sparar på, modetidningar som sådana blir snabbt tråkiga och det superheta blir snabbt otrendigt.

Måste säga att mina fårskinnstofflor jag köpte på Maxi i veckan verkligen varit underbara :) dem hjälper mig dels att gå inomhus och dels värmer dem mina stackars fossingar som brukar vara konstant stelfrusna.
Har jag ingen Filip här som värmer dem så får jag förlita mig på dem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback