Gaaah va jag inte sovit gott!

Haft mardrömmar hela natten som handlat om att olika människor tagit sig in i min lägenhet när jag sovit. Så när jag vaknade klockan fem var jag kallsvettig och panikslagen och undrade var Filip var när jag behövde honom.
Det var nästan så att jag inte ville titta upp från täcket och sängen fall i fall där verkligen var någon. Riktigt obehagligt och jag hade stora problem att somna om.
Sen drömde jag att hela min gamla klass från 9:an var med i Top Model. Inklusive jag själv då... Det var precis som i högstadiet...
Efter det drömde jag att det var sista året på gymnasiet och av någon anledning skulle jag och Tilde gå i olika klasser. Hon skulle dessutom gå med massa folk hon kände jag jag hamnade i en klass där jag kände en tjej som jag inte tyckye märkbart bra om.
Jag led när jag såg Tilde skratta och ha roligt med dem andra och det var ju tack vare henne jag pallade med alla skolåren :(

Ja idag ska jag rulla köttbullar och sen eventuellt ner till Åhléns och köpa julklappsetiketter. Köpte 5 nya rullar med julklappspapper igår så nu har jag 12 rullar julklappspappar om någon behöver. Jag vet att Carina nog har så det räcker med sina 19 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback